neděle 27. ledna 2013

Když nevíte coby.....

jděte něco dělat. Oprašte jehlice jako já a upleťte si něco pro radost. Buď z výsledku nebo z činnosti jako takové. Poprvé jsem viděla u Janky nebo u Katky. Tady je ten můj. Resp. Agátčin.

Fotky jak víno.
A tady ještě svetr. Z loňského podzimu.


Tahle fotka je z cesty k našim.
Začátek listopadu. Jeli jsme na taťkovy narozeniny, je dušičkový.


Po nadšení z prvního baktusu přišel okamžitě druhý, je je komu dávat. Jak jsem rychle začala tak rychle jsem skončila. Kocovina. Ale to punde. Musí.
Máte někdo recept na štěstí?

6 komentářů:

  1. Krásná princezna!!!
    Pleteniny taktéž!
    A recept na štěstí? Děti, muži a kafe ... :o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roso díky za princeznu!
      Ten recept znám velmi dobře - má úspěch pokud v jsou v něm zastoupeny všechny 3 ingredience plnou měrou:-)

      Vymazat
  2. Krásné šály a krásná slečna. Co je to za vlnu ten první Baktus? Jinak recept neznám, snad žít teď a tady tento okamžik.....?Krásně o tom píše Edghar Tolle, doporučuji:-)♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači je to "ponožková" příze Bravo Color od Schachenmayr. Měli ji u nás v galanterii.
      A děkuji za doporučení na knihu. Potřebuji si ujasnit pár věcí.

      Vymazat
    2. Dík, podívám se po ní, je krásná.
      PS. Kniha se jmenuje Moc přítomného okamžiku.

      Vymazat
  3. Agu je boží. O pletkách ani nemluvím. Seš hustá... A ty podzimní fotky jakbysmet. Modré nebe! Kdy já viděla naposledy modré nebe??! (Začínám mít podezření, že by to mohlo trochu souviset s tím pocitem štěstí, aspoň u mne, béé...)

    OdpovědětVymazat